t h e m e l o d y
about links home twitter


48
Jumaat, 19 Mei 2017 | 7:14 PG | 0 comments







Assalamualaikum creatures ! Jumpa lagi, nampak nau jodoh kita dua kuat /tetiba/ Btw aku nak cerita sikit pasal esok. Eh ? Esok ada apa ? Jeng jeng jeng! Esok ada anime carnival yehuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ! xD Lagi excited bila esok birthday aku! Happy birthday dearself. Saje wish sesiap sebelum aku lupa. Yelah tu lupa. Tak sangka penganjur event tu buat masa birthday aku. Dahlah anime carnival pulak tu. Rasa macam, sambut birthday kat dunia anime je. Aye tak sabarnya! Okay since, aku nie newbie to cosplayer world, esok dah sah aku tak cosplay xD Kenapaaa ? Sebab biasanya first day of anime event, tak ramai pun yang cosplay. Kalau ada yang cosplay pun, anime yang aku tak beberapa kenal sangat. Boleh dikatakan anime baru la. Anime lama memang payah aku nak jumpa. Lelagi Naruto Shippuden. Lagi la tak nampak. And then on the second day of anime event, baru nampak character dari anime lelama. Hari tu aku ada cosplay as Uchiha Sasuke version dewasa punye. On the first day. Aku tak jumpa bini aku pun si Haruno Sakura tu. Sedih an ? Naruto lagilah tak nampak. Sooooo aku decide nak cosplay on the second day. Barulah best xD
Oh kalau ada sesiapa yang tengah baca nie pun minat cosplay or seorang cosplayer bolehlah follow aku kat ig. Apa ig aku ? Cari sendiri ye xD

Nyayayayayayaya~ Adios!




Seha.