t h e m e l o d y
about links home twitter


46
Jumaat, 10 Jun 2016 | 8:09 PTG | 0 comments


Assalamualaikum and morning people! x)

Maaflah dah lama sangat menyepi. Bersawang blog dibuatnya tapi it’s okay. Ada beberapa part yang aku edit bagi nampak okay sikit. Sikit jelah aku edit. Nak edit semua memang tak payah ceritalah, I’m really tired. Bukan sebab puasa, aku penat tapi aku memang penat xD Ohye.. memandangkan cuti sem aku pun nak habis, mehlah aku post satu diari kat sini. To be honest, cuti sem aku taklah best mana.

Aku banyak duduk rumah. Nak keluar, haih.. kena minta izin dengan mak. Tak kisahlah jauh ke dekat, kena minta jugak :< Terasa diriku seperti Rapunzel tapi bezanya, rambut aku tak panjang sangat and aku duduk rumah teres bukan apartment. For your information, aku tak suka simpan rambut sebab rimas bhaii. Lagi2 aku yang ambik course civil engineering, memang patut rambut pendek. Yelah.. kami kena berjemur kat tempat panas. So, I was decided to cut my hair… macam lelaki.

Hmm cuti nie aku tak kerap sangat jumpa members. Sian dorang. Tiap kali dorang ajak aku keluar, aku gerenti bagi jawapan yang mengecewakan. But glady they understand my condition. Thank you guys and insyaAllah, raya nanti kita semua akan berjumpa. Ah pastikan cornflakes buat banyak banyak tau xD Alahaii macam dorang baca blog aku nie. Macam aku pernah bagitahu sebelum nie.. aku tak pernah bagi links blog kat members.

Sebelum masuk bulan Ramadhan, ah.. mak aku ada ajak aku dengan abang aku balik kampung. Best tu memang best tapi memenatkan jugaklah xD Semuanya aku penat. Macam-macamlah aku nie kan? I met my cousin there and shopping together. Jalan2 di sekitar Taiping. Makan mi sup dengan paksanya aduhaii.. aku nak nasi masa tu tapi cousin aku dengan bangganya pergi order mi sup -_-“ Then waktu petang kitaorang pun balik KL sebab mak aku nak kerja. Kiranya aku duduk kat kampung selama 2 hari 1 malam gitu. Kejap je xD Time arwah ada, hah… ambik kau.

3 hari 2 malam tidur kampung. Lebih banyak luangkan masa kat Kuala Kangsar semata mata sebab laksa. Kuah dia sedap tapi serious talk, aku benci spend time kat sana. Arwah ayah aku tahu kenapa xD

Tetiba ngantuk pulak so aku nak tidur kejap : (




Gila anime,
Seha