t h e m e l o d y
about links home twitter


45
Isnin, 4 April 2016 | 9:07 PG | 0 comments

Assalamualaikum and night people!

Malam nie aku rasa stress gila but at same time, aku rasa terkilan lepas Mai balik tadi. Dia paling awal habis paper. Esok Nad dengan roommate aku Amirah pulak balik. Tinggallah aku sorang nanti hmm. Tulah kawan lagi dengan budak budak dsk, kan dah kena tinggal. Ceh, aku gurau jelah xD Course Dsk punye paper 2 je. That’s why dorang balik awal dari course yang lain. Tak tahulah esok macam mana, makin sunyi aku dibuatnya. Selalunya time time macam nie, aku mesti lepak kat bilik Mai sambil nikmati air teh dia tu. Bapak sedap bhaii. Kahwin dengan aku weh.

Gurau jelah.

Asyik cakap pasal dsk je tahu xD Moh cakap pasal DKA pulak, course yang paling maut kat poli. Tak adalah maut sampai bunuh diri bagai. Maut sehingga mampu memecahkan otak kitaorang semua sampai MALAM tadi, Haziq sebagai encik race start mulakan operasi menghantar gambar kat group kelas. Eh, gambar apa?

Gambar time kitaorang baru masuk poli.

Nak tengok?


Masing-masing muka still fresh lagi tapi sekarang, hitam legam dah kami bhahahahahaha-

Hadirah & Arin, dulu dorang satu bilik and now duduk luar pun still together.
I'm their ex housemate before.

Pia dengan iklan giginya

Abang Afiq kita, menunggu dengan sabar pffft-

Muka paling win, that's me guys xD
Dengar bebelan siapa entah, serious aku rasa nak tidur-

Ewah Yaya nampak lain bhaii e u e

Usha apa, Dayah? Sebelah kanan dia tu, Dayah gak namanya.
Roommate Dayah.
Pening aku kahkahkahkah

Clever boy, Farhan bersama roommatenye, sebelah kiri dia.

Hafiz dengan senyuman petaknya, ramai peminat.
Hebat fuh-

Mal blur

Bob the builder 

Amalina yang paling menyerlah kat situ
Oh hye, roommate aku (Amirah) yang mukanya tinggal separuh xD

Tidur ye Aus? Tidur puas2 ye

Hadirah & Arin again, muka macam nak cari pasal

Mal again bhahahahahaha

Perghhh Pia, semangat satu malaysia!

Pandang apa, Mirul?
Lelaki yang pernah guide aku pergi Johor sebelum nie.
Thank you bro.

Cari siapa pulak nie, Wildan?
Abang fashsion kita-

Hadirah & Arin sekali lagi dengan kepala yang senget

Hai Farhan and hey kau, tak perasan ada Bob xD

Monyok semacam je Niesa


Farhan lagi

Ketua kelas paling sado, Ikhwan dengan semangat waja mengangkat tangan:
"Saya handsome, encik!"

Mija bertelekung, alhamdulillah

Sila contohi manusia ini, baca ikrar dengan mata tertutup

Relaks Hamsha, relaks muka bengis sangat tu xD

Ramai lagi yang tak ada, maybe muka dorang susah nak dikesan.
That's all from me, from Politeknik Port Dickson.
Ola!